Free Legal Advice Philippines
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Free Legal Advice Philippines

Disclaimer: This web site is designed for general information only and does not create attorney-client relationship. Persons accessing this site are encouraged to seek independent counsel for legal advice regarding their individual legal issues.

Log in

I forgot my password




You are not connected. Please login or register

please give me advice

2 posters

Go down  Message [Page 1 of 1]

1please give me advice Empty please give me advice Sat Jul 18, 2015 9:56 am

valvino


Arresto Menor

ask ko lng po, kc nagkakaso po ako nung 16 years old ako, inakyat ng piskal ung kaso sa korte, wla po naganap na hearing kahit isa, 26 na po ako ngaun. possibleng po bng wla na un or na paso na xa?

2please give me advice Empty Re: please give me advice Sat Jul 18, 2015 9:57 am

valvino


Arresto Menor

ang kaso po skin ay frustrated homicide, 10years na xa pero di ko alam kung ano ng nangyari. pag akyat naman sa korte wla nman clang pinapadala na subpoena para sa hearing..

3please give me advice Empty Re: please give me advice Sun Jul 19, 2015 8:09 am

Filia

Filia
Reclusion Perpetua

Nagtago ka ba? Kung inakyat talaga sa korte ang kaso at di sila makaka-aquire ng jurisdiction sa iyo by arresting you, di magkakahearing. Di tatakbo ang kaso. Pwede pa ring nandyan lang ang kaso naghihintay lang kung kelan ka lalabas. Pero kung di ka naman nagtago, baka nadismiss yan, baka nagdesist na ang victim.

4please give me advice Empty Re: please give me advice Sun Jul 19, 2015 12:16 pm

valvino


Arresto Menor

umalis po ako dto sa lugar pero di ako nagtago kc ang plano po namin ay mag antay ng hearing sa korte tsaka ko po siya aatenan.

Sponsored content



Back to top  Message [Page 1 of 1]

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum